Sabtu, 02 September 2017

Waarom lichaamsgewicht stijgt na operatie voor Appendicitis?

smart detox harga

 

Waarom lichaamsgewicht stijgt na operatie voor Appendicitis?

 

Artsen, 6 MTHS. laatste keer dat ik ooit doen aphendik chirurgie (blindedarmoperatie). Vóór de operatie, mijn normale lichaam gewicht minder dan 50 kg. Maar na de operatie mijn lichaamsgewicht stijgen 56 kg, hoewel ik eet gewoon een beetje. Mijn collega's vraag me ook af waarom het gewicht van mijn lichaam altijd zo toevoegen hoewel ik minder in vergelijking met het aantal verpakte collega's eten. Wie wil me om te vragen is er eventuele negatieve gevolgen van postoperatieve aphendik als lichaamsgewicht zo dus toevoegen? En waarom is het gewicht van mijn lichaam altijd zo toe te voegen maar ik eet enkel een klein beetje? Dank kasihIma (alleenstaande vrouwen, 22.), ima_diXXXX @ yahoo. Co. idTinggi Body 158 Cm en 56 Kg JawabanOperasi aanhangsel geen interliniëring onmiddellijk door toe te voegen het gewicht van het lichaam. Waarschijnlijk is de lopende reparatie van de spijsvertering (metabolisme) na chirurgische verwijdering van de bijlage als gevolg van klachten van ziekte krimpt. Nu is dit niet bekend is er een negatieve invloed op de benoeming van het aanhangsel. Om te voorkomen dat het gewicht van het lichaam toe te voegen, kunt u beginnen met het eetpatroon instellen in overleg met de expert voeding nodig. Dr. Hermansyur Kartowisastro, SpB.-KBDDokter chirurgie, chirurgische Consultant digestief, minimaal invasieve chirurg, de praktijk op RS PONDOK INDAH PONDOK INDAH (1ste verdiep) JL. Metro Pondok Indah UE Kav Ambassador, Jakarta. Telefoon 021 765 7525 Ext. 1314/1251 en kliniek kanaal Cerna RS PURI INDAH PONDOK INDAH JL. Puri Raya Indah Blok S-2, Zuid-Kembangan, het westen van Jakarta. Telefoon: 25695222. (ir/ir)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar